Agencja marketingu medycznego zaprasza na wakacyjny staż. Dowiedz się, jak będzie wyglądał oraz jak przebiega proces rekrutacyjny. Dlaczego warto wziąć udział? Zgłaszając się do programu stażowego, dajesz sobie szansę na...
Blog o marketingu medycznym
Co mówi teoria, a jak wygląda praktyka?
Blog o marketingu medycznym
Co mówi teoria, a jak wygląda praktyka?
Marketing farmaceutyczny – 4 zasady pharmamarketingu, które musisz respektować
Niezależnie od tego, czy pracujesz w firmie farmaceutycznej, czy taka firma jest klientem Twojej agencji, musisz uszanować kilka zasad, które rządzą przemysłem farmaceutycznym. W innym wypadku nie zyskasz zaufania osób...
Reklama leku a przepisy cz. 1, czyli kim jest medyk?
Stwierdzenie „Prawo farmaceutyczne nie jest najprostsze” to eufemizm. Przepisy o reklamie produktu leczniczego są nie tylko zagmatwane, ale też coraz bardziej się starzeją. Kto może reklamować lek, a kto nie?...
To już 3 edycja programu stażowego WiseMed – weźmiesz udział?
Letnie miesiące to idealny czas na naukę czegoś nowego. Co powiesz na podstawy marketingu i komunikacji w branży medycznej? Dlaczego warto wziąć udział? Zgłaszając się do programu stażowego, dajesz sobie...
Agencja marketingu medycznego i farmaceutycznego – jakie szczegóły decydują?
Agencja marketingowa, z którą pracowałaś/eś ostatnio nad reklamą leku jest świetna. Podwykonawca zapewnił Ci wywiad środowiskowy wśród farmaceutów i dostarczył do Twojego działu medycznego ładny plik z treściami. W miarę...
Marketing medyczny Case Study #1 – wizualizacja reklamy leku na biegunkę
Kiedy brand manager bierze się do roboty nad nowym produktem, aż sypią się wióry. Pozostaje zadać pytanie, czy zostaną same wióry, czy z tego drewna wyjdzie ładnie wyglądający mebel. Dzisiaj...
Doskonałe szkolenie dla przedstawicieli farmaceutycznych
Odyseusz, Bilbo Baggins, Twój przedstawiciel farmaceutyczny – “homo viator” to nie tylko literaturowy motyw bohatera, ale brutalne starcie z rzeczywistością. Każdy z przedstawicieli opowie Ci bowiem przynajmniej jedną historię o...
Marketing 6.0 – czy jesteście gotowi na nową erę?
Nie jestem pewien, czy określenie “ojciec marketingu” będzie właściwe. Mający jeszcze przez trzy miesiące 92 lata Philip Kotler, razem z Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan w grudniu ubiegłego roku wydali...
Jak sensownie zebrać dane do analizy SWOT?
Jeśli na wstępie zastanawia Cię, czemu w tytule znajduje się “sensownie” to doskonale. Oznacza to bowiem, że nie przechodzisz obojętnie obok niektórych informacji i poświęcasz im więcej niż minimum ATP....
Dlaczego monitoring mediów to kluczowa część strategii marketingowej
Pracujesz z produktem lub opiekujesz się dobrym imieniem marki. Pewnego dnia ktoś z innego działu wysyła Ci screenshota z Twittera (tak tak, teraz to X), że owoc Twojej pracy został...
Jak dobrze wykorzystać SWOT w marketingu medycznym?
Analiza SWOT – zapychacz slajdów w prezentacji lub czasu w trakcie pracy grupowej. Jeżeli tak to u Ciebie wygląda, prawdopodobnie możesz dużo zyskać – na razie bowiem wyłącznie tracisz. Kiedy...