Poznaj nas lepiej

Misja, wizja i historia.

Poznaj nas lepiej

Misja, wizja i historia.

Logo WiseMed - marketing medyczny

Geneza

WiseMed to agencja marketingu medycznego, której potrzeba założenia zrodziła się w momencie zaobserwowania w sieci dużej ilości niemerytorycznej i błędnej w przekazie treści medycznej.

Marketing medyczny powinien edukować i zwiększać świadomość odbiorcy, skutecznie przekazywać najważniejsze informacje oraz – jak sama medycyna – dbać o dobro pacjenta. Połączenie doświadczenia pracy z mediami społecznościowymi i PR oraz wykształcenia medycznego to receptura sukcesu.

Logo WiseMed - marketing medyczny

Geneza

WiseMed to agencja marketingu medycznego, której potrzeba założenia zrodziła się w momencie zaobserwowania w sieci dużej ilości niemerytorycznej i błędnej w przekazie treści medycznej.

Marketing medyczny powinien edukować i zwiększać świadomość odbiorcy, skutecznie przekazywać najważniejsze informacje oraz – jak sama medycyna – dbać o dobro pacjenta. Połączenie doświadczenia pracy z mediami społecznościowymi i PR oraz wykształcenia medycznego to receptura sukcesu.

Misja i wizja

Misją agencji marketingu medycznego WiseMed jest tworzenie skutecznych i rzetelnych treści, dzięki którym Twoi klienci i odbiorcy poszerzą swoją świadomość na temat zdrowia według aktualnej wiedzy medycznej.

Pragniemy, aby w publicznej wiadomości i komunikacji między specjalistami medycznymi, producentami oraz pacjentami przepływały tylko rzetelne informacje. 

Misja i wizja

Misją agencji marketingu medycznego WiseMed jest tworzenie skutecznych i rzetelnych treści, dzięki którym Twoi klienci i odbiorcy poszerzą swoją świadomość na temat zdrowia według aktualnej wiedzy medycznej.

Pragniemy, aby w publicznej wiadomości i komunikacji między specjalistami medycznymi, producentami oraz pacjentami przepływały tylko rzetelne informacje. 

Filary naszej działalności

Filary naszej działalności

Analityka

Łączymy dane naukowe z badaniem i obserwacją środowiska klienta. Przewidujemy zagrożenia, szukamy perspektyw, wykorzystujemy szanse.

Komunikacja

Stawiamy na pełne zrozumienie treści ostatecznej, ale także w rozmowie z klientem. Tłumaczymy medycynę w prostych słowach.

EBM

Tworzymy treści dla profesjonalistów, pacjentów i pracowników firm zgodnie z zasadami Evidence-Based Medicine.

Analityka

Łączymy dane naukowe z badaniem i obserwacją środowiska klienta. Przewidujemy zagrożenia, szukamy perspektyw, wykorzystujemy szanse.

Komunikacja

Stawiamy na pełne zrozumienie treści ostatecznej, ale także w rozmowie z klientem. Tłumaczymy medycynę w prostych słowach.

EBM

Tworzymy treści dla profesjonalistów, pacjentów i pracowników firm zgodnie z zasadami Evidence-Based Medicine.

Założyciele

Założyciele

mgr farm. Piotr Guzy

Farmaceuta praktyk, analityk HTA i przedsiębiorca. Pasjonuje się opieką farmaceutyczną i farmacją kliniczną. Marzy o tym, żeby praktyka medyczna i komunikacja dotycząca zdrowia w Polsce były całkowicie oparte na dowodach.

mgr farm. Sławomir Łudzik

Wierzy, że świadome społeczeństwo to zdrowe społeczeństwo. Magister farmacji, który przekłada język nauki na treści dla pacjentów. Trener umiejętności miękkich, interesuje się adherence w opiece farmaceutycznej, mediami i telemedycyną.

mgr farm. Piotr Guzy

Farmaceuta praktyk, analityk HTA i przedsiębiorca. Pasjonuje się opieką farmaceutyczną i farmacją kliniczną. Marzy o tym, żeby praktyka medyczna i komunikacja dotycząca zdrowia w Polsce były całkowicie oparte na dowodach.

mgr farm. Sławomir Łudzik

Wierzy, że świadome społeczeństwo to zdrowe społeczeństwo. Magister farmacji, który przekłada język nauki na treści dla pacjentów. Trener umiejętności miękkich, interesuje się adherence w opiece farmaceutycznej, mediami i telemedycyną.