Agencja marketingu medycznego zaprasza na wakacyjny staż. Dowiedz się, jak będzie wyglądał oraz jak przebiega proces rekrutacyjny.
Dlaczego warto wziąć udział?
Zgłaszając się do programu stażowego, dajesz sobie szansę na rozwój. Nauczysz się wielu nowych rzeczy, które przydadzą Ci się w późniejszej karierze. Jeśli interesują Cię zagadnienia związane z marketingiem medycznym i medycyną opartą na dowodach to miejsce jest dla Ciebie.
Kogo szukamy?
Studiujesz jeden z kierunków medycznych i masz ukończony lub właśnie kończysz trzeci rok studiów? Zapraszamy do udziału w rekrutacji! Działamy w 100% zdalnie, dlatego przyjmujemy zgłoszenia z całej Polski.
Jak można się zgłosić?
Wyślij swoje zgłoszenie na adres kontakt@wisemed.pl do 16 czerwca 2025 r. do godziny 23:59 i poczekaj na naszą odpowiedź. Osoby, których zgłoszenia będą się wyróżniać, zaprosimy na krótką rozmowę rekrutacyjną. Nikogo nie pozostawiamy bez informacji zwrotnej. Jeśli na Twojej skrzynce nie pojawił się mail od nas, to znak, że nadal oceniamy aplikacje. Możemy też poprosić Cię o wykonanie krótkiego zadania rekrutacyjnego.
Co powinno zawierać zgłoszenie?
Jeśli chcesz spróbować swoich sił na stażu w WiseMed, prosimy, napisz do nas maila na adres kontakt@wisemed.pl, w którym:
- krótko się przedstawisz i napiszesz dosłownie 2-3 zdania o sobie,
- załączysz swoje aktualne CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (w formacie .pdf, o nazwie „NAZWISKO_IMIĘ_CV”.
Jak przebiega rekrutacja?
- W momencie przesłania zgłoszenia rozpoczynasz przygodę z rekrutacją na staż.
- W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymasz wiadomość email z treścią zadania rekrutacyjnego. Będzie to tekst na wybrany temat medyczny – prosty, krótki i taki sam dla wszystkich uczestników rekrutacji. Chcemy poznać język, jakim się posługujesz 😉 Na zadanie będziesz mieć 7 dni.
- CV oraz zadanie rekrutacyjne podlegają ocenie według wewnętrznych kryteriów firmy.
- Jeśli Twój wynik wyróżnia się spośród innych, zapraszamy Cię na rozmowę rekrutacyjną. W tym etapie do tej pory brało udział ok. 30% zgłoszonych osób.
- Na podstawie poprzednich kryteriów oraz rozmowy rekrutacyjnej wybieramy osoby, które spędzą z nami wakacyjny czas.
Jak długo potrwa staż?
Zależnie od Twojej dyspozycyjności staż może potrwać 2 lub 3 miesiące. Najwcześniej możesz rozpocząć 15 lipca 2024 r. Po każdym miesiącu otrzymasz wynagrodzenie.
Czego się nauczysz?
Biorąc udział w programie stażowym, między innymi:
- zapoznasz się z podstawami prowadzenia marketingu i komunikacji w branży medycznej,
- otrzymasz dostęp do autorskich szkoleń,
- uzupełnisz wiedzę dotyczącą weryfikacji informacji medycznych, zgodnie z zasadami Evidence-Based Medicine (EBM),
- rozwiniesz umiejętności redaktorskie,
- poszerzysz wiedzę na temat działania systemu opieki zdrowotnej w Polsce.
Co będziesz robić na stażu?
- „Zetki”, czyli duże zadania (7-10 zadań w toku stażu), które rozwiną Twoje umiejętności operacyjne, redaktorskie, graficzne i analityczne.
- Szkolenia dedykowane – co roku z racji na staż organizujemy kilka szkoleń dla całego zespołu na tematy nieporuszane do tej pory.
- Szkolenia z bazy – posiadamy dużą bazę szkoleń wewnętrznych – w pełni do Twojej dyspozycji!
- Zadania autorskie – jeśli tylko będziesz mieć ochotę, możesz eksplorować ustalony wspólnie obszar marketingu i podzielić się swoją wiedzą z zespołem.
Jak będzie wyglądać codzienna praca?
Niekoniecznie codzienna 😉 W zależności od Twojej dostępności, umawiamy się na orientacyjną liczbę godzin w tygodniu. W przypadku zadań indywidualnych – możesz wykonywać je w dowolnym czasie. Jeśli zadanie będzie wymagało współpracy z innym stażystami lub członkami zespołu WiseMed, umówimy wspólny, dostępny termin spotkania. Jeśli więc chcesz pracować także w innym miejscu, na pewno poradzimy sobie z połączeniem kalendarzy 🙂
Co mówią uczestnicy poprzedniej edycji programu stażowego?
Uczestniczki poprzednich edycji programu stażowego obecnie współpracują z nami. Co mówią o swoim udziale w programie stażowym WiseMed?
„Warto wziąć udział, żeby poszerzyć swoje doświadczenie i sprawdzić czym jest marketing medyczny w praktyce. Nauczyłam się jak patrzeć na pacjenta i kierować do niego teksty tak, aby to zawsze on był najważniejszy.”
„Staż pozwolił mi przede wszystkim zdobyć nowe umiejętności. Najbardziej podobało mi się to, że robiłyśmy bardzo dużo praktycznych zadań, dzięki czemu faktycznie sporo zostało w głowie. Do tego wszyscy z zespołu zawsze byli chętni do pomocy, niejednokrotnie zarażali swoim entuzjazmem. Staż nauczył mnie nie tylko przydatnych umiejętności twardych, ale także pracy w zespole, efektywnej komunikacji. Dzięki niemu przeżyłam jedne z najlepiej spędzonych wakacji!”
Czekamy na Ciebie, do zobaczenia!