Poznaj nas lepiej
Misja, wizja i historia.
Poznaj nas lepiej
Misja, wizja i historia.
Geneza
WiseMed to agencja marketingu medycznego, której potrzeba założenia zrodziła się w momencie zaobserwowania w sieci dużej ilości niemerytorycznej i błędnej w przekazie treści medycznej.
Marketing medyczny powinien edukować i zwiększać świadomość odbiorcy, skutecznie przekazywać najważniejsze informacje oraz – jak sama medycyna – dbać o dobro pacjenta. Połączenie doświadczenia pracy z mediami społecznościowymi i PR oraz wykształcenia medycznego to receptura sukcesu.
Geneza
WiseMed to agencja marketingu medycznego, której potrzeba założenia zrodziła się w momencie zaobserwowania w sieci dużej ilości niemerytorycznej i błędnej w przekazie treści medycznej.
Marketing medyczny powinien edukować i zwiększać świadomość odbiorcy, skutecznie przekazywać najważniejsze informacje oraz – jak sama medycyna – dbać o dobro pacjenta. Połączenie doświadczenia pracy z mediami społecznościowymi i PR oraz wykształcenia medycznego to receptura sukcesu.
Misja i wizja
Misją agencji marketingu medycznego WiseMed jest tworzenie skutecznych i rzetelnych treści, dzięki którym Twoi klienci i odbiorcy poszerzą swoją świadomość na temat zdrowia według aktualnej wiedzy medycznej.
Pragniemy, aby w publicznej wiadomości i komunikacji między specjalistami medycznymi, producentami oraz pacjentami przepływały tylko rzetelne informacje.
Misja i wizja
Misją agencji marketingu medycznego WiseMed jest tworzenie skutecznych i rzetelnych treści, dzięki którym Twoi klienci i odbiorcy poszerzą swoją świadomość na temat zdrowia według aktualnej wiedzy medycznej.
Pragniemy, aby w publicznej wiadomości i komunikacji między specjalistami medycznymi, producentami oraz pacjentami przepływały tylko rzetelne informacje.
Filary naszej działalności
Filary naszej działalności
Analityka
Łączymy dane naukowe z badaniem i obserwacją środowiska klienta. Przewidujemy zagrożenia, szukamy perspektyw, wykorzystujemy szanse.
Komunikacja
Stawiamy na pełne zrozumienie treści ostatecznej, ale także w rozmowie z klientem. Tłumaczymy medycynę w prostych słowach.
EBM
Tworzymy treści dla profesjonalistów, pacjentów i pracowników firm zgodnie z zasadami Evidence-Based Medicine.
Analityka
Łączymy dane naukowe z badaniem i obserwacją środowiska klienta. Przewidujemy zagrożenia, szukamy perspektyw, wykorzystujemy szanse.
Komunikacja
Stawiamy na pełne zrozumienie treści ostatecznej, ale także w rozmowie z klientem. Tłumaczymy medycynę w prostych słowach.
EBM
Tworzymy treści dla profesjonalistów, pacjentów i pracowników firm zgodnie z zasadami Evidence-Based Medicine.
Założyciele
Założyciele
mgr farm. Piotr Guzy
Farmaceuta praktyk, analityk HTA i przedsiębiorca. Pasjonuje się opieką farmaceutyczną i farmacją kliniczną. Marzy o tym, żeby praktyka medyczna i komunikacja dotycząca zdrowia w Polsce były całkowicie oparte na dowodach.
mgr farm. Sławomir Łudzik
Wierzy, że świadome społeczeństwo to zdrowe społeczeństwo. Magister farmacji, który przekłada język nauki na treści dla pacjentów. Trener umiejętności miękkich, interesuje się adherence w opiece farmaceutycznej, mediami i telemedycyną.
mgr farm. Piotr Guzy
Farmaceuta praktyk, analityk HTA i przedsiębiorca. Pasjonuje się opieką farmaceutyczną i farmacją kliniczną. Marzy o tym, żeby praktyka medyczna i komunikacja dotycząca zdrowia w Polsce były całkowicie oparte na dowodach.
mgr farm. Sławomir Łudzik
Wierzy, że świadome społeczeństwo to zdrowe społeczeństwo. Magister farmacji, który przekłada język nauki na treści dla pacjentów. Trener umiejętności miękkich, interesuje się adherence w opiece farmaceutycznej, mediami i telemedycyną.